Zamówienia powyżej 130 tys. PLN
Informujemy wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż Gmina Czeladź wdraża elektroniczne narzędzie służące do realizacji zamówień publicznych.
Platforma zakupowa obejmuje:
- Postępowania których wartość jest poniżej kwoty 130 000 PLN netto (zaproszenia do składania ofert);
- Zamówienia publiczne których wartości jest równa lub przekracza kwotę 130 000 PLN netto (postępowania podlegające przepisom ustawy prawo zamówień publicznych).
Dostęp do platformy zakupowej Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi dla Wykonawców jest bezpłatny znajduje się pod adresem:
https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki do pobrania | ||||
odt | 2020-12-09 |
Ogłoszenie o zamówieniu dostawy 2021.odt
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 328
|
Ogłoszenie o zamówieniu dostawy 2021.odt 32.4KB | - |
odt | 2021-01-08 |
8 stycznia 2021 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 1.odt
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 318
|
8 stycznia 2021 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 1.odt 25.07KB | - |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-08-13 12:43
- Aktualizacja publikacji
- Królik Lidia 2021-04-29 10:02
- Wytworzenie publikacji
- Królik Lidia 2021-04-29 10:04
- Zatwierdzenie
- Artur Polak 2021-04-29 10:04