Strona główna/BIP/Zamówienia publiczne/Zamówienia powyżej 130 tys. PLN

Zamówienia powyżej 130 tys. PLN

Informujemy wszystkich zainteresowanych Wykonawców, iż Gmina Czeladź wdraża elektroniczne narzędzie służące do realizacji zamówień publicznych.

Platforma zakupowa obejmuje:

  1. Postępowania których wartość jest poniżej kwoty 130 000 PLN netto (zaproszenia do składania ofert);
  2. Zamówienia publiczne których wartości jest równa lub przekracza kwotę 130 000 PLN netto (postępowania podlegające przepisom ustawy prawo zamówień publicznych).

Dostęp do platformy zakupowej Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi dla Wykonawców jest bezpłatny znajduje się pod adresem:

https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 

Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pliki do pobrania
odt 2020-12-09 Ogłoszenie o zamówieniu dostawy 2021.odt
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 328
Ogłoszenie o zamówieniu dostawy 2021.odt 32.4KB -
odt 2021-01-08 8 stycznia 2021 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 1.odt
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 318
8 stycznia 2021 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 1.odt 25.07KB -

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
 
Pierwsza publikacja
IntraCOM.pl Katowice 2020-08-13 12:43
Aktualizacja publikacji
Królik Lidia 2021-04-29 10:02
Wytworzenie publikacji
Królik Lidia 2021-04-29 10:04
Zatwierdzenie
Artur Polak 2021-04-29 10:04
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
169
do góry