Strona główna/Aktualności/Informacja - Harcerska Zimowa Przygoda” (dawniej HAZ)

Informacja - Harcerska Zimowa Przygoda” (dawniej HAZ)

28 Listopada 2024

Wydział Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu w załączeniu przesyła dokumenty niezbędne do kwalifikacji dzieci na miejskie, zimowe półkolonie pn. „Z dala od uzależnień - Harcerska Zimowa Przygoda” (dawniej HAZ).

 

Informacje dla rodziców/opiekunów prawnych do przesłania dziennikiem elektronicznym:

  1. Termin trwania akcji:
  • I turnus - 17 - 21 lutego 2025 r.,
  • II turnus - 24 - 28 lutego 2025 r.
  1. Miejscem akcji będzie Szkoła Podstawowa nr 5 w Czeladzi przy ul. Lwowska 2,
  2. Dokumentacja do wypełnienia:
  • karta kwalifikacyjna wraz z pieczęcią szkoły oraz opinią wychowawcy dziecka
  • załącznik do karty kwalifikacyjnej
  • regulamin półkolonii
  • załącznik do regulaminu (oświadczenia)

WAŻNE: do karty kwalifikacyjnej należy dołączyć: ksero książeczki szczepień dziecka bądź pieczęć z podpisem Poradni Zdrowia - pkt. II ppkt. 9 karty kwalifikacyjnej.

  1. Opłaty za uczestnictwo:
  • umowy na pokrycie kosztów wyżywienia oraz udziału w wycieczkach będą przekazywane w momencie składania dokumentacji w Urzędzie Miasta Czeladź.
  • Koszt wyżywienia: 50,00 zł.
  • Koszt wycieczek: 390,00 zł.
  • Płatność za udział w półkoloniach od 2 do 10 stycznia 2025 r. (dane do przelewów
    oraz numer konta bankowego podane będą w umowach).
  1. Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest złożyć wszystkie ww. dokumenty w terminie od 9 grudnia 2024 r. do 10 stycznia 2025 r. do Wydziału Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu Urzędu Miasta Czeladź pokój 405 - w godzinach pracy Urzędu. Dokumentacja niekompletna lub złożona po terminie pozostaje bez rozpatrzenia.
  2. Warunkiem udziału dziecka z niepełnosprawnością lub orzeczeniem z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w półkoloniach jest obowiązkowa obecność rodzica/opiekuna prawnego w czasie trwania zajęć.
  3. Organizator nie zapewnia transportu uczestnikom na miejsce półkolonii.
  4. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAPISYWANIA DZIECI NA DWA TURNUSY!
  5. Każda osoba (rodzic/opiekun prawny), która nie otrzyma dokumentacji ze względu na wyczerpanie limitu miejsc proszona jest o kontakt z Wydziałem Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu (tel: 32 763 79 83) celem zapisu na listę rezerwową.

 

--

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2024-12-03 GŁÓWNE INFORMACJE.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 36
GŁÓWNE INFORMACJE.pdf 303.14KB zobacz

do góry