Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2025-01-29 18:32:49
Redaktor: Królik Lidia
Opis: Modyfikacja treści strony

Zarządzenie Nr 33/2025
Burmistrza Miasta Czeladź
z dnia 28 stycznia 2025 r.
w sprawie określenia na rok szkolny 202512026 terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego
i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów do publicznych przedszkoli do klas I publicznych szkół podstawowych do oddziałów sportowych klas wyższych niż w publicznych szkołach podstawowych ogólnodostępnych oraz do oddziałów dwujęzycznych prowadzonych w publicznych szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Czeladź.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z 8 marca 1 990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U, z 2024
r.poz.1465ze zm.)oraz art.154 ust. 1 pkt. 1i ust.3 oraz art.29 ust. 2pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia
2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z2024 r. poz.737 ze zm.)

Burmistrz Miasta Czeladź
zarządza, co następuje:

  • §1. Określa się terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 20ż5/20ż6, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli, opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia
  • §2. Na Pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli obowiązują kryteria ustawowe opisane w art. 13l ust. 2 ustawy Prawo oświatowe oraz dokumenty niezbędne
    do Potwierdzenia tych kryteriów opisane w art. 150 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe. Kryteria opisane ustawą mają jednakową wartość punktową.
  • §3. Na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli obowiązują kryteria, wraz z odpowiadającą im liczbą punktów oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów, określone w Uchwalę Nr XXXIIV444|Z0|7 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie określenia kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych Przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Czeladź oraz określenia dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (Dz. Urz. Woj, Śt. zZOtl r. poz. 806).
  • §4. Określa się terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 202512026, w tym terminy składania dokumentów do klas I publicznych szkół podstawowych, opisane w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia
  • §5. Na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do klas I publicznych szkół podstawowych, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej, obowiązują kryteria, wraz z odpowiadającą im liczbą punktów oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów, określone w Uchwale Nr XXXIV/455|ż0I7 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 20 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Czeladź oraz określenia dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (Dz, Urz. Woj. Śt, zzotl r, poz, 1622).
  • §6. Określa się terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2025lż026, w tym terminy składania dokumentów do klas wyższych niż w publicznych szkołach podstawowych ogólnodostępnych, w przypadku gdy szkolenie w danym sporcie rozpoczyna się w tej klasie, opisane w załączniku nr 3 do niniejszego zarządzenia.
  • §7. W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do oddziałów sportowych klas wyższych niż w publicznych szkołach podstawowych ogólnodostępnych, w przypadku gdy szkolenie w danym sporcie rozpoczyna się w tej klasie, obowiązują kryteria opisane w art. l37 ustawy Prawo oświatowe.
  • §8. Określa się terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny żaż5lżOż6,w tym terminy składania dokumentów do oddziałów dwujęzycznych prowadzonych w publicznych szkołach podstawowych, opisane w załączniku nr 4 do niniejszego zarządzenia.
  • §9. W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do oddziałów dwujęzycznych prowadzonych w publicznych szkołach podstawowych, obowiązują kryteria opisane w art. 139 ustawy prawo oświatowe.
  • §10. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom publicznych przedszkoli i publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Czeladź.
  • §11. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu.
  • §12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTZR

mgr Zbigniew Szaleniec

 

Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 33/2025
Burmistrza Miasta Czeladź
z dnia 28 stycznia 2025 r.

 

Terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 202512026 do klas I publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Czeladź

 

LP

Rodzaj czynności

Termin w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

składanie wniosków o przyjęcie do klas I obwodowych szkół: podstawowych /- pozaobwodowych szkół podstawowych (w postępowaniu uzupełniającym) wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów: branych pod uwagę w postępowaniu
rekrutacyjnym/ uzupełniającym,

od 7 kwietnia 2025 r.

do 16 kwiętnia2025 r.

od 23 maja2025 r.

do 27 maja2025 r.

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy l szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających: spełnianie przez kandydata warunków ilub kryteriów branych pod uwagę w i postępowaniu rekrutacyjnym uzupełniającym.

do 25 kwietnia 2025 r.

do 29 maja 2025r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości, przez komisję rekrutacyjną, listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych

28 kwietnia 2025r.

30 maja 2025r.

4.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata
woli przyjęcia do klasy I szkoły
podstawowej, w postaci pisemnego
oświadczenia

od 29 kwietnia 2025 r.

do 5 maja 2025 r.

od 2 czerwca2025r.

do 4 czerwca 2025r.

5.

Podanie do publicznej wiadomości, przez komisję, rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

6 maja 2025r.

5 czerwca 2025r.

 

Drukuj
Zamknij