Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2024-11-28 18:51:09
Redaktor: Królik Lidia
Opis: Dodanie strony

Wydział Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu w załączeniu przesyła dokumenty niezbędne do kwalifikacji dzieci na miejskie, zimowe półkolonie pn. „Z dala od uzależnień - Harcerska Zimowa Przygoda” (dawniej HAZ).

W załączeniu znajdują się:

  • karty kwalifikacyjne na oba turnusy,
  • załącznik do karty kwalifikacyjnej,
  • regulamin
  • załącznik do regulaminu.

Uwaga!!! Kartę kwalifikacyjną należy wydrukować dwustronnie względem krótkiej krawędzi!

 

Informacje dla Szkoły:

  1. Termin trwania akcji:
  • I turnus - 17 - 21 lutego 2025 r.,
  • II turnus - 24 - 28 lutego 2025 r.
  1. Miejscem półkolonii będzie Szkoła Podstawowa nr 5 w Czeladzi.
  2. Limit przyjęć wynosi 12 uczestników na jednym turnusie (łącznie na dwa turnusy: 24 dzieci z Państwa szkoły)
  3. Kartę kwalifikacyjną należy ostemplować pieczęcią szkoły.
  4. Na karcie kwalifikacyjnej musi znajdować się opinia wychowawcy danego ucznia (pkt VII karty).
  5. Należy wydrukować tylko tyle kart kwalifikacyjnych wraz z pozostałą dokumentacją ile wynosi limit.
  6. Umowy żywieniowe oraz umowy na pokrycie kosztów wycieczek będą wydawane rodzicom/opiekunom prawnym podczas składania dokumentacji w Urzędzie Miasta Czeladź.
  7. Dokumenty prosimy wydawać od 5 grudnia 2024 r.
  8. Każda osoba (rodzic/opiekun prawny), która nie otrzyma dokumentacji ze względu na wyczerpanie limitu miejsc proszona jest o kontakt z Wydziałem Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu (tel: 32 763 79 83) celem zapisu dziecka na listę rezerwową.
  9. Urząd Miasta Czeladź nie zapewnia transportu na miejsce półkolonii tj. do Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi.


Informacje dla rodziców/opiekunów prawnych do przesłania dziennikiem elektronicznym:

  1. Termin trwania akcji:
  • I turnus - 17 - 21 lutego 2025 r.,
  • II turnus - 24 - 28 lutego 2025 r.
  1. Miejscem akcji będzie Szkoła Podstawowa nr 5 w Czeladzi przy ul. Lwowska 2,
  2. Dokumentacja do wypełnienia:
  • karta kwalifikacyjna wraz z pieczęcią szkoły oraz opinią wychowawcy dziecka
  • załącznik do karty kwalifikacyjnej
  • regulamin półkolonii
  • załącznik do regulaminu (oświadczenia)

WAŻNE: do karty kwalifikacyjnej należy dołączyć: ksero książeczki szczepień dziecka bądź pieczęć z podpisem Poradni Zdrowia - pkt. II ppkt. 9 karty kwalifikacyjnej.

  1. Opłaty za uczestnictwo:
  • umowy na pokrycie kosztów wyżywienia oraz udziału w wycieczkach będą przekazywane w momencie składania dokumentacji w Urzędzie Miasta Czeladź.
  • Koszt wyżywienia: 50,00 zł.
  • Koszt wycieczek: 390,00 zł.
  • Płatność za udział w półkoloniach od 2 do 10 stycznia 2025 r. (dane do przelewów
    oraz numer konta bankowego podane będą w umowach).
  1. Rodzic/opiekun prawny zobowiązany jest złożyć wszystkie ww. dokumenty w terminie od 9 grudnia 2024 r. do 10 stycznia 2025 r. do Wydziału Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu Urzędu Miasta Czeladź pokój 405 - w godzinach pracy Urzędu. Dokumentacja niekompletna lub złożona po terminie pozostaje bez rozpatrzenia.
  2. Warunkiem udziału dziecka z niepełnosprawnością lub orzeczeniem z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w półkoloniach jest obowiązkowa obecność rodzica/opiekuna prawnego w czasie trwania zajęć.
  3. Organizator nie zapewnia transportu uczestnikom na miejsce półkolonii.
  4. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAPISYWANIA DZIECI NA DWA TURNUSY!
  5. Każda osoba (rodzic/opiekun prawny), która nie otrzyma dokumentacji ze względu na wyczerpanie limitu miejsc proszona jest o kontakt z Wydziałem Edukacji, Polityki Społecznej i Sportu (tel: 32 763 79 83) celem zapisu na listę rezerwową.

 

--

Drukuj
Zamknij